Konferencje
Specjalizujemy się w organizacji konferencji biznesowych, tematycznych, naukowych, prasowych, z wykorzystaniem narzędzi takich jak dialog, debata, warsztaty i analiza case studies, a także organizacji spotkań networkingowych, szkoleń, śniadań i lunchy prasowych, sesji dialogu, eventów i kongresów.
Dostarczamy rozwiązań, które pomagają stworzyć skuteczną przewagę konkurencyjną dla firm w relacjach B2B. Współpracujemy ze studio graficznym, studio scenograficznym oraz dostawcami profesjonalnych rozwiązań wspierających komunikację wizualną na wydarzeniach branżowych. Nasze konferencje nie są jedynie wykładem na temat wybranego zagadnienia, ale tworzymy przestrzeń do nawiązania relacji między uczestnikami poprzez różnego rodzaju aktywności wywołujące debatę prowadzącą do identyfikacji najlepszych praktyk w określonym temacie.
Mamy doświadczenie w organizowaniu i obsłudze konferencji międzynarodowych z użyciem kabiny do tłumaczeń symultanicznych, udostępniamy laptopy z oprogramowaniem w języku ojczystym prelegenta, oraz dwujęzyczne materiały konferencyjne.
W zakresie organizacji konferencji prasowych współpracujemy z agencjami PR, jak również bezpośrednio z PAP oraz dziennikarzami i wydawcami prasy branżowej.
Organizujemy obsługę techniczną konferencji prasowych w typowych salach konferencyjnych, jak również niestandardowych przestrzeniach, takich jak postindustrialne hale loftowe lub kameralne prywatne apartamenty. Zapewniamy udostępnienie odpowiedniej ilości mikrofonów dla prowadzących i podgląd prezentowanego materiału.
Co to znaczy kompleksowa organizacja konferencji?
Kompleksowa organizacja konferencji oznacza realizację pełnego zakresu usług w jednym miejscu. To rozwiązanie jest najkorzystniejsze dla organizacji wydarzeń, ponieważ gwarantuje spójność. Dla Klienta korzystane jest też posiadanie jednego podwykonawcy odpowiedzialnego za cały proces organizacyjny, co usprawnia komunikację i weryfikację, a także kwestie logistyczne.
Elementami składającymi się na konferencję są przede wszystkim wystąpienia prelegentów zgodne z aktualnym rozwojem danego obszaru tematycznego. Wystąpienia muszą by interesujące, aby uczestnicy byli zainteresowani wydarzeniem. Dlatego popularne jest opieranie wystąpień o case studies (studia przypadków), czyli po prostu o prawdziwe przykłady. Struktura omawianego w wystąpieniu prelegenta case study powinna zawierać omówienie problemu/ zapotrzebowania rynkowego oraz omówienie rozwiązania tego problemu.
Kolejnym istotnym elementem jest rekrutacja uczestników - bez słuchaczy konferencja się nie odbędzie. Pozyskanie słuchaczy dla wydarzenia stacjonarnego lub online wymaga intensywnych działań promocyjnych, które pozwolą trafić do potencjalnego uczestnika, ale również zainteresować go zakresem merytorycznym konferencji na tyle, aby chciał poświęcić kilka godzin swojego dnia na udział w konferencji. Nie jest to proste. My mamy wypracowany schemat działania, powodujący, że rekrutacja zawsze jest niezwykle skuteczna. Zwykle pozyskujemy więcej uczestników, niż zakłada klient.
Kolejne elementy konferencji to wybór, wynajem i aranżacja sali, wybór podwykonawcy multimediów, oświetlenia, nagłośnienia, live streamu i obsługi technicznej, projektowanie graficzne, logistyka, tłumaczenia migowe i symultaniczne - te elementy robi większość agencji na rynku.
Jesteśmy jedną z niewielu agencji specjalizujących się w kompleksowej organizacji konferencji.
Oprawa graficzna wydarzenia
obejmuje: projekt logo wydarzenia, projekt agendy, projekt banerow internetowych, projekt nadrukow na torby prezentowe, projekt rollupu, projekt dyplomów dla uczestników, projekt zaproszeń i projekt prezentacji.
Koszty wydruków i produkcji materiałów szacowane są na podstawie indywidualnego zamówienia, według specyfikacji i ilości.
#konferencja #konferencjawarszawa #konferencja online #konferencjewirtualne #organizowaniekonferencjionline #agencjamarketingowawarszawa #agencjawarszawa #agencjacity
KONFERENCJE, SPOTKANIA BIZNESOWE I SESJE NETWORKINGOWE
-
Oferujemy kompleksową organizację konferencji tematycznych (koncepcja, oprawa graficzna w tym strona www, projekt logo, treści komunikacji na stronę, pozyskiwanie patronów, partnerów, uczestników, nadzór nad realizacją, raport zdjęciowy i video)
-
Organizujemy konferencje krok po kroku, posiadamy własny proces organizacji, 100% skuteczności
-
Wspieramy koncepcję (temat, tytuł, nazwa)
-
Powołujemy Radę Programową składającą się z ekspertów oraz organizujemy zebrania Rady
-
Projektujemy strukturę wydarzenia
-
Projektujemy stronę z rejestracją elektroniczną i materiały konferencyjne (notesy, banery, plakaty, gadżety, identyfikatory)
-
Zapewniamy prelegentów i konferansjera, moderatorów - pozyskujemy do współpracy dziennikarzy telewizyjnych
-
Wynajmujemy przestrzeń, aranżujemy ją i wyposażamy w multimedia
-
Zapewniamy obsługę techniczną, logistyczną i serwis
-
Organizujemy atrakcje wieczorne dla eventową (koncerty, degustacje win, wystąpienia, aktywności integracyjne)
-
Prowadzimy nadzór nad przebiegiem wydarzenia
-
Przygotowujemy kompleksowy szczegółowy raport
-
Prowadzimy działania reklamowe i PR związane z wydarzeniem, tj. redagujemy treści zaproszeń, notek medialnych, zapowiedzi, podsumowań, organizujemy reklamę w odpowiednich mediach, przygotowujemy layout prezentacji i slajdy lub video na przerwę
-
Realizujemy tłumaczenia symultaniczne i konsekutywne we wsparciu czołowych firm tłumaczeniowych w Polsce
-
Dysponujemy szerokim portfolio przestrzeni eventowych, w tym sale konferencyjne i eleganckie biznesowe studia nagraniowe premium w biurowcach w centrum Warszawy
współpracujemy z
Przygotowując zakres merytoryczny korzystamy z wiedzy ekspertów Polskiej Akademii Nauk poprzez bezpośrednie konsultacje
NOWOCZESNE PRZESTRZENIE EVENTOWE
Wierzymy, że wydarzenie online to również experience, dlatego miejsce nagranie musi spełniać standardy, które pozwolą ocenić event jako realizację na wysokim poziomie, przyjemne spotkanie w niewielkim gronie ekspertów, prelegentów.
CASE STUDY: FESTIWAL WODY
Wydawca magazynu Liderzy Innowacyjności w Dzienniku Gazecie Prawnej zlecił nam organizację konferencji pt. Festiwal Wody. W momencie kiedy przyjmowaliśmy zlecenie do realizacji brief zawierał jedno zdanie, a w nim jedynie dwa elementy koncepcji: nazwa konferencji i uzasadnienie. Festiwal Wody. Dlaczego? Dlatego, że bez wody nie ma życia.
Celem organizacji wydarzenia było wzmocnienie relacji z partnerami i klientami Wydawcy, oraz wzmocnienie wizerunku eksperta.
Po zrobieniu reasearchu opracowaliśmy trzy konteksty, w których można ująć biznesowo zagadnienia związane z wodą:
1. branża wodociągowo- kanalizacyjna
2. zmiany klimatyczne, susza: zagospodarowanie wód opadowych, retencja, ochrona wód lądowych, nawadnianie
3. OZE i energia wodna
Utworzyliśmy stronę wydarzenia i logo, oraz opisy zagadnień merytorycznych. Do każdego z tematów wybraliśmy prelegentów, opracowaliśmy komunikację, promocję, rekrutację uczestników, grafiki, nawigację, materiały marketingowe, pozyskaliśmy sponsorów, oraz patronaty medialne i honorowe, w tym Komisji Europejskiej i innych instytucji publicznych.
Zleceniodawca dodał kontekst naukowy i zaprosił do współpracy Polską Akademie Nauk oraz swoich klientów i partnerów do dyskusji. Wydawca sprawował w trakcie konferencji rolę gospodarza i moderatora. Konferencja była nieodpłatna. Pomimo tego, że druga edycja nie odbyła się, konferencja odbiła się szerokim echem w branżach związanych z zagospodarowaniem zasobów wodnych, o czym może świadczyć fakt, że długo otrzymywaliśmy od uczestników zapytania o następną konferencję o tej samej tematyce.
OFERTA
50%
Cena od 60 000 zł
Konferencja jest formą promocji B2B (business to business). Dla Klientów promujących swoje usługi lub produkty do innych podmiotów gospodarczych (np. producentów systemów informatycznych, producentów maszyn, dystrybutorów specjalistycznego sprzętu lub dostawców usług dla biznesu), organizujemy konferencje tematyczne, podczas których mają oni szansę zaprezentowania swojej oferty w otoczeniu profesjonalistów związanych z branżą do szerokiej publiczności będącej potencjalnymi klientami, decydentami lub grupą opiniotwórczą.
Oferta dotyczy gotowego produktu konferencyjnego na dowolny temat.
Cena zawiera wynajem sali konferencyjnej w centrum Warszawy do 4 godzin, produkcję wydarzenia online, nagłośnienia, oświetlenia, aranżacja sali, obsługa techniczna, logo wydarzenia, opracowanie treści zaproszeń dla uczestników, opracowanie merytoryczne kontentu konferencji i na tej podstawie zaproszenie 4 prelegentów, obsługa konferencji przez moderatora, stałą asysta dedykowanego account managera, oraz pozyskanie 1 Patrona Honorowego i 3 Patronów Medialnych.
MARKA WŁASNA: FORUM LIDERÓW PPP
CYKL KONFERENCJI BIZNESOWYCH w UOKIK
POD PATRONATEM MINISTRA INWESTYCJI I ROZWOJU
Forum Liderów PPP to najważniejsza konferencja cykliczna w obszarze partnerstwa publiczno- prywatnego w Polsce, realizowana od roku 2016 pod patronatem honorowym Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju.
Ostatnia edycja odbyła się dnia 19 czerwca 2019 r. w Warszawie. W wydarzeniu wzięło udział 120 osób. Tematem przewodnim konferencji była infrastruktura transportowa, w tym budowa dróg i autostrad oraz infrastruktury towarzyszącej (mostów, parkingów, elektromobilności) jak również budowa portów. Wydarzenie objęte zostało Patronem Honorowym Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju, Komisji Europejskiej i Mazowieckiego Urzędu Marszałkowskiego. Głównym Patronem Medialnym została Rzeczpospolita.
Wśród Prelegentów wystąpili: Dyrektor Departamentu Dróg Publicznych w Ministerstwie Infrastruktury, Dyrektor Departamentu PPP w Ministerstwie Inwestycji i Rozwoju, Dyrektor w Europejskim Banku Inwestycyjnym, Dyrektor w Banku Gospodarstwa Krajowego. Stronę publiczną realizującą liczne projekty w modelu PPP reprezentowała Dyrektor Zarządu Dróg Miasta Krakowa, Wiceprezydent Miasta Sopotu i Dyrektor Marketingu Portu Gdynia. Wśród gości honorowych oraz panelistów pojawił się Prezydent Olsztyna oraz Prezes Egis Projects, Burmistrz Podkowy Leśnej, Dyrektor Lafarhe Holcim, Dyrektorzy PWC, Dyrektor AECOM, Starosta Bytowski, Starosta gostyński, Dyrektor NDI, Dyrektor Panek Carshaing, Dyrektor Gulermak oraz Mota Engil Central Europe. W konferencji wzięły udział największe światowe korporacje doradcze i kancelarie prawne oraz liczni przedstawiciele sektora publicznego. Patronem merytorycznym konferencji była pani Alina Sarnacka z Centrum PPP.
POZYSKANIE PRELEGENTÓW: SPECJALIŚCI I EKSPERCI W SWOICH DZIEDZINACH
Pharma
Dla sieci aptecznej Euro Apteka przygotowaliśmy szereg wydarzeń mających na celu integrację zespołu apteki z otoczeniem lekarskim, w którym dana apteka się znajduje. Ogromnym sukcesem okazały się spotkania integracyjne z lekarzami z przychodni, organizowane w formie lunchu w salach konferencyjnych w ich miejscu pracy. Lokalizacja umożliwiła maksymalizację frekwencji. Kierownictwo przychodni z własnej inicjatywy każdorazowo organizowało okienko między zmianami, co pozwalało lekarzom wziąć udział w spotkaniu bez obciążenia koniecznością szybkiego powrotu gabinetu.
W spotkaniu w każdej przychodni wzięło udział ponad 40 lekarzy. Gospodarzami byli pracownicy apteki. Dyskusja dotyczyła dostępności rotujących leków, cen, błędów w receptach i współpracy w zakresie ich korygowania bez odsyłania pacjenta z powrotem do kolejki do gabinetu, terapii zamiennikami, jak również kwestii nie związanych z farmacją.
Dla sieci Euro Apteka organizowaliśmy event w galerii handlowej Atrium Copernicus, Wyspa Zdrowia promujący nową markę suplementów diety Live Well. Stoisko w głównym ciągu, konsultacje psychodietetyczne i kierowanie ruchu do apteki.
Konferencje medyczne
W ramach zamówienia publicznego zrealizowaliśmy dla NIZP-PZH we współpracy z Ministerstwem Zdrowia konferencje w ramach Narodowego programu Zdrowia. Kompleksowa organizacja konferencji obejmowała rekrutację ponad 100 uczestników, promocję wydarzenia, nawiązanie współpracy ze wskazanymi podmiotami, zatrudnienie prelegentów, wynajem i dostosowanie przestrzeni, projektowanie komunikacji, utworzenie strony internetowej z elektroniczną rejestracją uczestników, zapewnienie poczęstunku zgodnie z SIWZ, fotorelację i raport.
DOŚWIADCZENIE DUŻEJ AGENCJI +
SZCZEGÓLNA DBAŁOŚĆ O POTRZEBY KLIENTA CHARAKTERYSTYCZNA DLA MAŁEJ AGENCJI
Wszystkie usługi, jakich potrzebuje Twoja firma, realizowane są przez jeden podmiot. Zlecasz nam branding, projektowanie graficzne, tworzenie treści, contentu, działań promocyjnych, drukowanie, promocję online, tworzenie stron internetowych. Masz jedną dedykowaną firmę, która robi dla Ciebie wszystko.