Konferencje

Specjalizujemy się w organizacji konferencji biznesowych, tematycznych, naukowych, prasowych, z wykorzystaniem narzędzi takich jak dialog, debata, warsztaty i analiza case studies, a także organizacji spotkań networkingowych, szkoleń, śniadań i lunchy prasowych, sesji dialogu, eventów i kongresów.
Dostarczamy rozwiązań, które pomagają stworzyć skuteczną przewagę konkurencyjną dla firm w relacjach B2B. Współpracujemy ze studio graficznym, studio scenograficznym oraz dostawcami profesjonalnych rozwiązań wspierających komunikację wizualną na wydarzeniach branżowych. Nasze konferencje nie są jedynie wykładem na temat wybranego zagadnienia, ale tworzymy przestrzeń do nawiązania relacji między uczestnikami poprzez różnego rodzaju aktywności wywołujące debatę prowadzącą do identyfikacji najlepszych praktyk w określonym temacie.


Mamy doświadczenie w organizowaniu i obsłudze konferencji międzynarodowych z użyciem kabiny do tłumaczeń symultanicznych, udostępniamy laptopy z oprogramowaniem w języku ojczystym prelegenta, oraz dwujęzyczne materiały konferencyjne.


W zakresie organizacji konferencji prasowych współpracujemy z agencjami PR, jak również bezpośrednio z PAP oraz dziennikarzami i wydawcami prasy branżowej.


Organizujemy obsługę techniczną konferencji prasowych w typowych salach konferencyjnych, jak również niestandardowych przestrzeniach, takich jak postindustrialne hale loftowe lub kameralne prywatne apartamenty. Zapewniamy udostępnienie odpowiedniej ilości mikrofonów dla prowadzących i podgląd prezentowanego materiału.

Co to znaczy kompleksowa organizacja konferencji?

Kompleksowa organizacja konferencji oznacza realizację pełnego zakresu usług w jednym miejscu. To rozwiązanie jest najkorzystniejsze dla organizacji wydarzeń, ponieważ gwarantuje spójność. Dla Klienta korzystane jest też posiadanie jednego podwykonawcy odpowiedzialnego za cały proces organizacyjny, co usprawnia komunikację i weryfikację, a także kwestie logistyczne. 

 

Elementami składającymi się na konferencję są przede wszystkim wystąpienia prelegentów zgodne z aktualnym rozwojem danego obszaru tematycznego. Wystąpienia muszą by interesujące, aby uczestnicy byli zainteresowani wydarzeniem. Dlatego popularne jest opieranie wystąpień o case studies (studia przypadków), czyli po prostu o prawdziwe przykłady. Struktura omawianego w wystąpieniu prelegenta case study powinna zawierać omówienie problemu/ zapotrzebowania rynkowego oraz omówienie rozwiązania tego problemu.

Kolejnym istotnym elementem jest rekrutacja uczestników - bez słuchaczy konferencja się nie odbędzie. Pozyskanie słuchaczy dla wydarzenia stacjonarnego lub online wymaga intensywnych działań promocyjnych, które pozwolą trafić do potencjalnego uczestnika, ale również zainteresować go zakresem merytorycznym konferencji na tyle, aby chciał poświęcić kilka godzin swojego dnia na udział w konferencji. Nie jest to proste. My mamy wypracowany schemat działania, powodujący, że rekrutacja zawsze jest niezwykle skuteczna. Zwykle pozyskujemy więcej uczestników, niż zakłada klient.

Kolejne elementy konferencji to wybór, wynajem i aranżacja sali, wybór podwykonawcy multimediów, oświetlenia, nagłośnienia, live streamu i obsługi technicznej, projektowanie graficzne, logistyka, tłumaczenia migowe i symultaniczne - te elementy robi większość agencji na rynku.

Jesteśmy jedną z niewielu agencji specjalizujących się w kompleksowej organizacji konferencji.

Screenshot 2020-12-28 at 12.43.36.png
Oprawa graficzna wydarzenia

 

obejmuje: projekt logo wydarzenia, projekt agendy, projekt banerow internetowych, projekt nadrukow na torby prezentowe, projekt rollupu, projekt dyplomów dla uczestników, projekt zaproszeń i projekt prezentacji.

 

Koszty wydruków i produkcji materiałów szacowane są na podstawie indywidualnego zamówienia, według specyfikacji i ilości.

#konferencja #konferencjawarszawa #konferencja online #konferencjewirtualne #organizowaniekonferencjionline #agencjamarketingowawarszawa #agencjawarszawa #agencjacity

materiały konferencyjne z logo
notes konferencyjny z logo

KONFERENCJE, SPOTKANIA BIZNESOWE I SESJE NETWORKINGOWE

  • Oferujemy kompleksową organizację konferencji tematycznych (koncepcja, oprawa graficzna w tym strona www, projekt logo, treści komunikacji na stronę, pozyskiwanie patronów, partnerów, uczestników, nadzór nad realizacją, raport zdjęciowy i video) 

  • Organizujemy konferencje krok po kroku, posiadamy własny proces organizacji, 100% skuteczności

  • Wspieramy koncepcję (temat, tytuł, nazwa)

  • Powołujemy Radę Programową składającą się z ekspertów oraz organizujemy zebrania Rady

  • Projektujemy strukturę wydarzenia

  • Projektujemy stronę z rejestracją elektroniczną i materiały konferencyjne (notesy, banery, plakaty, gadżety, identyfikatory)

  • Zapewniamy prelegentów i konferansjera, moderatorów - pozyskujemy do współpracy dziennikarzy telewizyjnych

  • Wynajmujemy przestrzeń, aranżujemy ją i wyposażamy w multimedia 

  • Zapewniamy obsługę techniczną, logistyczną i serwis 

  • Organizujemy atrakcje wieczorne dla eventową (koncerty, degustacje win, wystąpienia, aktywności integracyjne)

  • Prowadzimy nadzór nad przebiegiem wydarzenia

  • Przygotowujemy kompleksowy szczegółowy raport 

  • Prowadzimy działania reklamowe i PR związane z wydarzeniem, tj. redagujemy treści zaproszeń, notek medialnych, zapowiedzi, podsumowań, organizujemy reklamę w odpowiednich mediach, przygotowujemy layout prezentacji i slajdy lub video na przerwę 

  • Realizujemy tłumaczenia symultaniczne i konsekutywne we wsparciu czołowych firm tłumaczeniowych w Polsce

  • Dysponujemy szerokim portfolio przestrzeni eventowych, w tym sale konferencyjne i eleganckie biznesowe studia nagraniowe premium w biurowcach w centrum Warszawy

współpracujemy z

Przygotowując zakres merytoryczny korzystamy z wiedzy ekspertów Polskiej Akademii Nauk poprzez bezpośrednie konsultacje

LOGO_PAN_—_kopia.png

NOWOCZESNE PRZESTRZENIE EVENTOWE

varso.jpg
Screenshot 2021-01-24 at 12.14.08.png

Wierzymy, że wydarzenie online to również experience, dlatego miejsce nagranie musi spełniać standardy, które pozwolą ocenić event jako realizację na wysokim poziomie, przyjemne spotkanie w niewielkim gronie ekspertów, prelegentów. 

districthall.jpg
Screenshot 2021-01-24 at 12.38.05.png

CASE STUDY: FESTIWAL WODY

png festiwal.png

Wydawca magazynu Liderzy Innowacyjności w Dzienniku Gazecie Prawnej zlecił nam organizację konferencji pt. Festiwal Wody. W momencie kiedy przyjmowaliśmy zlecenie do realizacji brief zawierał jedno zdanie, a w nim jedynie dwa elementy koncepcji: nazwa konferencji i uzasadnienie. Festiwal Wody. Dlaczego? Dlatego, że bez wody nie ma życia.

Celem organizacji wydarzenia było wzmocnienie relacji z partnerami i klientami Wydawcy, oraz wzmocnienie wizerunku eksperta.

Po zrobieniu reasearchu opracowaliśmy trzy konteksty, w których można ująć biznesowo zagadnienia związane z wodą:

1. branża wodociągowo- kanalizacyjna

2. zmiany klimatyczne, susza: zagospodarowanie wód opadowych, retencja, ochrona wód lądowych, nawadnianie

3. OZE i energia wodna

Utworzyliśmy stronę wydarzenia i logo, oraz opisy zagadnień merytorycznych. Do każdego z tematów wybraliśmy prelegentów, opracowaliśmy komunikację, promocję, rekrutację uczestników, grafiki, nawigację, materiały marketingowe, pozyskaliśmy sponsorów, oraz patronaty medialne i honorowe, w tym  Komisji Europejskiej i innych instytucji publicznych.

Zleceniodawca dodał kontekst naukowy i zaprosił do współpracy Polską Akademie Nauk oraz swoich klientów i partnerów do dyskusji. Wydawca sprawował w trakcie konferencji rolę gospodarza i moderatora. Konferencja była nieodpłatna. Pomimo tego, że druga edycja nie odbyła się, konferencja odbiła się szerokim echem w branżach związanych z zagospodarowaniem zasobów wodnych, o czym może świadczyć fakt, że długo otrzymywaliśmy od uczestników zapytania o następną konferencję o tej samej tematyce.

LOGO_PAN_—_kopia.png
Screen Shot 2018-08-11 at 13.57.20.png
Screen Shot 2018-09-07 at 09.59.01.png
Liderzy-Innowacyjnosci-napis-1.jpg
Screen Shot 2018-08-11 at 14.36.31.png
L_kolor-ciemne CMYK.jpg
logo-WK-naturalnie-tak-podst.jpg
W-K_15lat.png
OPWiK_logo_2.png
LOGO.jpg
Logo secondary.jpg
logo IInnowacji i Odpo Rozwoju.jpg
LOGOTYP_TRMEW_UZUPELNIAJACY_KOLOR.png
logo_AQ_2015.jpg
Energetyka Wodna Logo jpg.jpg
logo_portal_otwarty.jpg
logo_teraz_Å__rodowisko.jpg
kierunek_wodkan_poziom50.jpg
alex-bunday-_MdUz-1Ofsg-unsplash.jpg
edceee-G35D9jK1Bf0-unsplash.jpg
Create-Cultivate-Conference-SHESOMAJOR-1

OFERTA

50%

Nowa cena od 12 000 zł

 

Konferencja jest formą promocji B2B (business to business). Dla Klientów promujących swoje usługi lub produkty do innych podmiotów gospodarczych (np. producentów systemów informatycznych, producentów maszyn, dystrybutorów specjalistycznego sprzętu lub dostawców usług dla biznesu), organizujemy konferencje tematyczne, podczas których mają oni szansę zaprezentowania swojej oferty w otoczeniu profesjonalistów związanych z branżą do szerokiej publiczności będącej potencjalnymi klientami, decydentami lub grupą opiniotwórczą. 

Oferta dotyczy gotowego produktu konferencyjnego na dowolny temat.

Cena zawiera wynajem sali konferencyjnej w centrum Warszawy do 4 godzin, produkcję wydarzenia online, nagłośnienia, oświetlenia, aranżacja sali, obsługa techniczna, logo wydarzenia, opracowanie treści zaproszeń dla uczestników, opracowanie merytoryczne kontentu konferencji i na tej podstawie zaproszenie 4 prelegentów, obsługa konferencji przez moderatora, stałą asysta dedykowanego account managera, oraz pozyskanie 1 Patrona Honorowego i 3 Patronów Medialnych. 

 

MARKA WŁASNA: FORUM LIDERÓW PPP

CYKL KONFERENCJI BIZNESOWYCH w UOKIK
POD PATRONATEM MINISTRA INWESTYCJI I ROZWOJU

Forum Liderów PPP to najważniejsza konferencja cykliczna w obszarze partnerstwa publiczno- prywatnego w Polsce, realizowana od roku 2016 pod patronatem honorowym Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju.

 

Ostatnia edycja odbyła się dnia 19 czerwca 2019 r. w Warszawie. W wydarzeniu wzięło udział 120 osób. Tematem przewodnim konferencji była infrastruktura transportowa, w tym budowa dróg i autostrad oraz infrastruktury towarzyszącej (mostów, parkingów, elektromobilności) jak również budowa portów. Wydarzenie objęte zostało Patronem Honorowym Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju, Komisji Europejskiej i Mazowieckiego Urzędu Marszałkowskiego. Głównym Patronem Medialnym została Rzeczpospolita.

 

Wśród Prelegentów wystąpili: Dyrektor Departamentu Dróg Publicznych w Ministerstwie Infrastruktury, Dyrektor Departamentu PPP w Ministerstwie Inwestycji i Rozwoju, Dyrektor w Europejskim Banku Inwestycyjnym, Dyrektor w Banku Gospodarstwa Krajowego. Stronę publiczną realizującą liczne projekty w modelu PPP reprezentowała Dyrektor Zarządu Dróg Miasta Krakowa, Wiceprezydent Miasta Sopotu i Dyrektor Marketingu Portu Gdynia. Wśród gości honorowych oraz panelistów pojawił się Prezydent Olsztyna oraz Prezes Egis Projects, Burmistrz Podkowy Leśnej, Dyrektor Lafarhe Holcim, Dyrektorzy PWC, Dyrektor AECOM, Starosta Bytowski, Starosta gostyński, Dyrektor NDI, Dyrektor Panek Carshaing, Dyrektor Gulermak oraz Mota Engil Central Europe. W konferencji wzięły udział największe światowe korporacje doradcze i kancelarie prawne oraz liczni przedstawiciele sektora publicznego. Patronem merytorycznym konferencji była pani Alina Sarnacka z Centrum PPP.

POZYSKANIE PRELEGENTÓW: SPECJALIŚCI I EKSPERCI W SWOICH DZIEDZINACH

Pharma

Dla sieci aptecznej Euro Apteka przygotowaliśmy szereg wydarzeń mających na celu integrację zespołu apteki z otoczeniem lekarskim, w którym dana apteka się znajduje. Ogromnym sukcesem okazały się spotkania integracyjne z lekarzami z przychodni, organizowane w formie lunchu w salach konferencyjnych w ich miejscu pracy. Lokalizacja umożliwiła maksymalizację frekwencji. Kierownictwo przychodni z własnej inicjatywy każdorazowo organizowało okienko między zmianami, co pozwalało lekarzom wziąć udział w spotkaniu bez obciążenia koniecznością szybkiego powrotu gabinetu.

 

W spotkaniu w każdej przychodni wzięło udział ponad 40 lekarzy. Gospodarzami byli pracownicy apteki. Dyskusja dotyczyła dostępności rotujących leków, cen, błędów w receptach i współpracy w zakresie ich korygowania bez odsyłania pacjenta z powrotem do kolejki do gabinetu, terapii zamiennikami, jak również kwestii nie związanych z farmacją.

Dla sieci Euro Apteka organizowaliśmy event w galerii handlowej Atrium Copernicus, Wyspa Zdrowia promujący nową markę suplementów diety Live Well. Stoisko w głównym ciągu, konsultacje psychodietetyczne i kierowanie ruchu do apteki. 

17857622_10158570344160717_522258395_n.j
17841624_10158570345340717_50837929_n.jp

Konferencje medyczne

W ramach zamówienia publicznego zrealizowaliśmy dla NIZP-PZH we współpracy z Ministerstwem Zdrowia konferencje w ramach Narodowego programu Zdrowia. Kompleksowa organizacja konferencji obejmowała rekrutację ponad 100 uczestników, promocję wydarzenia, nawiązanie współpracy ze wskazanymi podmiotami, zatrudnienie prelegentów, wynajem i dostosowanie przestrzeni, projektowanie komunikacji, utworzenie strony internetowej z elektroniczną rejestracją uczestników, zapewnienie poczęstunku zgodnie z SIWZ, fotorelację i raport.

74161628_2288395524597782_23758930968827
Baner_Seniorzy_1195x635pix-2.jpg

DOŚWIADCZENIE DUŻEJ AGENCJI +

SZCZEGÓLNA DBAŁOŚĆ O POTRZEBY KLIENTA CHARAKTERYSTYCZNA DLA MAŁEJ AGENCJI

Wszystkie usługi, jakich potrzebuje Twoja firma, realizowane są przez jeden podmiot. Zlecasz nam branding, projektowanie graficzne, tworzenie treści, contentu, działań promocyjnych, drukowanie, promocję online, tworzenie stron internetowych. Masz jedną dedykowaną firmę, która robi dla Ciebie wszystko.

Konferencje

Organizujemy kompleksowo konferencje, eventy online, webinaria, spotkania

Marki

Zarządzanie marką, retail marketing, new brand, brand identity, wsparcie sprzedaży

Social Media

Tworzenie contentu, video, zdjęć, treści, banerów, prowadzenie, reklama

PR

Współpraca z mediami, serwis prasowy, pisanie artykułów, publikacje, podcasty

B2B

PR i reklama kierowane do klientów biznesowych, pozyskiwanie  partnerów

Projektowanie

Projektujemy logotypy, komunikację, opakowania, banery

Marketing

Tworzymy strategie, kampanie 360, POSM, koncepcje, plany marketingowe

B2G

Współpraca z sektorem publicznym, administracją rządową i samorządową

Gadżety

Współpracujemy z włoskimi producentami wysokiej jakości gadżetów marketingowych

Reklama

Prowadzimy szerokie działania reklamowe w kanałach ATL, BTL i digital

Nauka

Współpraca ze środowiskiem naukowym, w tym Polską Akademią Nauk

Pharma

Wsparcie specjalistyczne, branża farmeceutyczna, apteczna i medyczna