
Marketing
Strategia i planowanie
Opracowanie strategii marketingowej
Badania rynku - badania szans / zagrożeń rynkowych, badania konkurencji, badania pozycjonowania strategicznego, badania postrzegania marki, badania konsumenckie, analiza kluczowych odbiorców
Badanie grupy docelowej - badanie wpływowe, demograficzne, psychograficzne, percepcja, badanie preferencji
Tworzenie zintegrowanych kampanii marketingowych 360 stopni (wiele funkcji marketingowych realizowanych jednocześnie)
Realizacja
Wdrażanie zintegrowanych kampanii marketingowych
Digitalowe kampanie marketingowe (często obejmują tworzenie strony docelowej lub mikrowitryny w witrynie)
Kampanie marketingowe w mediach społecznościowych
Komunikacja interaktywna i internetowa - kampanie e-mail marketingowe i podcasty
Kampanie społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR)
Planowanie wydarzeń specjalnych - konferencje prasowe, wielkie otwarcia, targi i premiery produktów
Programy komunikacji wewnętrznej i zaangażowania pracowników, konkursy, motywacja, wsparcie sprzedaży, newslettery wewnętrzne
Tworzenie, realizacja i nadzór nad konkursami dla klientów i nagrodami
Raportowanie
Bieżące zarządzanie i nadzór nad kampanią
Bieżące raportowanie i interwencja, wprowadzanie zmian
Szczegółowy raport końcowy

