top of page

PR i komunikacja

Strategia Public Relations

Planowanie strategiczne w celu zmaksymalizowania widoczności pozytywnych działań biznesowych i zminimalizowania działań negatywnych w mediach

Tworzenie strategicznych planów PR i marketingowych ukierunkowanych na osiąganie wyników biznesowych

Szkolenie medialne przedstawicieli firmy do wywiadów i wydarzeń

Pisanie i redagowanie materiałów, w tym: informacje prasowe, kopia internetowa, broszury firmowe, raporty roczne, przemówienia, biografie i arkusze informacyjne

Opracowanie kluczowych komunikatów 

Tworzenie treści  - często zadawane pytania, template prezentacji, biografie, wsparcie merytoryczne

Realizacja public relations

Obsługa serwisu prasowego, relacje z mediami - cykliczne przesyłanie wiadomości i zdobywanie publikacji w mediach, które zwiększają rozpoznawalność, wiarygodność i widoczność

Lokowania produktu

Doradztwo, przygotowanie i wdrażanie komunikacji w sytuacjach kryzysowych

Influencer marketing i relacje z blogerami

Planowanie i realizacja spotkań, śniadań prasowych, briefingów, konferencji, w tym tworzenie koncepcji, dotarcie do mediów i promocja wydarzenia

Jak prowadzić konto na Facebooku, Instragramie i LinkedIn?

Jak prowadzić profil firmowy na Facebooku, Instagramie i LinkedIn? Jak sprawdzić agencję od mediów społecznościowych? Często konta dużych firm prowadzone są przez dwie agencje: jedną PR i drugą digital Agencja PR odpowiedzialna jest za wizerunek, content, czyli to co pojawia się na zdjęciach, copywriting, czyli treść postów spójną ze zdjęciami, grafiki i ogólny wygląd oraz przekaz konta marki. Agencja korzysta z usług podwykonawcy robiącego zdjęcia produktowe, rzadziej robi je u siebie, inhouse'owo. Zdarza się, że agencja tworząca content wizualny, czyli zdjęcia, filmy i grafiki jest trzecim podmiotem zatrudnionym przez firmę. Agencja PR, obsługująca tylko content, musi pokryć koszt zatrudnienia Accounta, czyli osoby odpowiedzialnej za obsługę marki. Zazwyczaj taka osoba ma pod sobą kilka firm. Inne koszty to copywriter, grafik, fotograf. Account planuje feed firmy klienta i akceptuje posty z właścicielem lub Działem Marketingu po stronie zleceniodawcy. 

Dodatkowo konieczne jest zatrudnienie agencji digitalowej obsługującej profesjonalnie Business Managera Facebooka - bez tego posty nie będą widoczne i nie będą efektywne. Po co komu piękne interesujące posty, których nikt nie widzi, bo blokuje je algorytm? Aby przejść przez blokady algorytmu, trzeba inwestować minimum 700 zł miesięcznie w reklamy na Facebooku. Niewiele agencji oferuje tę usługę, a bez niej prowadzenie kont społecznościowych nie ma sensu.

Jak wybrać agencję do prowadzenia Facebooka i Instagrama? Najlepiej wybrać taką agencję, która zaproponuje cenę podstawową za content i bieżącą obsługę oraz osobno zagwarantuje określone wyniki, np. 20 000 odsłon fanpage'a miesięcznie, 300 polubień pod postami, minimum 50 komentarzy w skali miesiąca, 100 konwersji.

 

Przeciętna cena za PR i content to 1000 - 1500 zł oraz osobno płaci się agencji digitalowej za promocję postów plus należy przeznaczyć minimum 700 zł na reklamę. 

Jak robić promocje w Business Manager Facebook? 

Co to jest influence marketing i kogo zatrudnić żeby sprzedawać? Najlepszych infduencerów w Polsce znajdziecie tutaj: ranking influencerów Polska

Co to jest omnichanel?

Jak zaplanować media społecznościowe, żeby trafiały do Twoich klientów?

Po co właściwie jest Facebook, Instagram, YouTube i LinkedIn? Dlaczego media społecznościowe nazywa się mediami? Dlaczego podchodzą pod PR? Co to są właściwie media?

 

Czy Facebook sprzedaje?

alexander-shatov-_tF3vug2FhQ-unsplash.jpg

-50%

Zamów usługę prowadzenia mediów społecznościowych w cenie 50% przez pierwsze trzy miesiące. W cenie strategia komunikacji dedykowana do Twoich potrzeb, prowadzenie konta, reklamy z Business Managera oraz szczegółowy raport.. Płacisz tylko za efekt

WIĘCEJ
alexander-shatov-CTZhGbSxWLI-unsplash.jpg

PAKIET

FULL OPCJA

Zamów usługę prowadzenia wszystkich kanałów spolecznościowych dla Twojej firmy: Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn oraz YouTube i TikTok w cenie 4000,- miesięcznie

DOŚWIADCZENIE DUŻEJ AGENCJI +

SZCZEGÓLNA DBAŁOŚĆ O POTRZEBY KLIENTA CHARAKTERYSTYCZNA DLA MAŁEJ AGENCJI

Wszystkie usługi, jakich potrzebuje Twoja firma, realizowane są przez jeden podmiot. Zlecasz nam branding, projektowanie graficzne, tworzenie treści, contentu, działań promocyjnych, drukowanie, promocję online, tworzenie stron internetowych. Masz jedną dedykowaną firmę, która robi dla Ciebie wszystko.

Konferencje

Organizujemy kompleksowo konferencje, eventy online, webinaria, spotkania

Marki

Zarządzanie marką, retail marketing, new brand, brand identity, wsparcie sprzedaży

Social Media

Tworzenie contentu, video, zdjęć, treści, banerów, prowadzenie, reklama

PR

Współpraca z mediami, serwis prasowy, pisanie artykułów, publikacje, podcasty

B2B

PR i reklama kierowane do klientów biznesowych, pozyskiwanie  partnerów

Projektowanie

Projektujemy logotypy, komunikację, opakowania, banery

Marketing

Tworzymy strategie, kampanie 360, POSM, koncepcje, plany marketingowe

B2G

Współpraca z sektorem publicznym, administracją rządową i samorządową

Gadżety

Współpracujemy z włoskimi producentami wysokiej jakości gadżetów marketingowych

Reklama

Prowadzimy szerokie działania reklamowe w kanałach ATL, BTL i digital

Nauka

Współpraca ze środowiskiem naukowym, w tym Polską Akademią Nauk

Pharma

Wsparcie specjalistyczne, branża farmeceutyczna, apteczna i medyczna 

bottom of page