PR i komunikacja
Strategia Public Relations
Planowanie strategiczne w celu zmaksymalizowania widoczności pozytywnych działań biznesowych i zminimalizowania działań negatywnych w mediach
Tworzenie strategicznych planów PR i marketingowych ukierunkowanych na osiąganie wyników biznesowych
Szkolenie medialne przedstawicieli firmy do wywiadów i wydarzeń
Pisanie i redagowanie materiałów, w tym: informacje prasowe, kopia internetowa, broszury firmowe, raporty roczne, przemówienia, biografie i arkusze informacyjne
Opracowanie kluczowych komunikatów
Tworzenie treści - często zadawane pytania, template prezentacji, biografie, wsparcie merytoryczne
Realizacja public relations
Obsługa serwisu prasowego, relacje z mediami - cykliczne przesyłanie wiadomości i zdobywanie publikacji w mediach, które zwiększają rozpoznawalność, wiarygodność i widoczność
Lokowania produktu
Doradztwo, przygotowanie i wdrażanie komunikacji w sytuacjach kryzysowych
Influencer marketing i relacje z blogerami
Planowanie i realizacja spotkań, śniadań prasowych, briefingów, konferencji, w tym tworzenie koncepcji, dotarcie do mediów i promocja wydarzenia
Jak prowadzić konto na Facebooku, Instragramie i LinkedIn?
Jak prowadzić profil firmowy na Facebooku, Instagramie i LinkedIn? Jak sprawdzić agencję od mediów społecznościowych? Często konta dużych firm prowadzone są przez dwie agencje: jedną PR i drugą digital Agencja PR odpowiedzialna jest za wizerunek, content, czyli to co pojawia się na zdjęciach, copywriting, czyli treść postów spójną ze zdjęciami, grafiki i ogólny wygląd oraz przekaz konta marki. Agencja korzysta z usług podwykonawcy robiącego zdjęcia produktowe, rzadziej robi je u siebie, inhouse'owo. Zdarza się, że agencja tworząca content wizualny, czyli zdjęcia, filmy i grafiki jest trzecim podmiotem zatrudnionym przez firmę. Agencja PR, obsługująca tylko content, musi pokryć koszt zatrudnienia Accounta, czyli osoby odpowiedzialnej za obsługę marki. Zazwyczaj taka osoba ma pod sobą kilka firm. Inne koszty to copywriter, grafik, fotograf. Account planuje feed firmy klienta i akceptuje posty z właścicielem lub Działem Marketingu po stronie zleceniodawcy.
Dodatkowo konieczne jest zatrudnienie agencji digitalowej obsługującej profesjonalnie Business Managera Facebooka - bez tego posty nie będą widoczne i nie będą efektywne. Po co komu piękne interesujące posty, których nikt nie widzi, bo blokuje je algorytm? Aby przejść przez blokady algorytmu, trzeba inwestować minimum 700 zł miesięcznie w reklamy na Facebooku. Niewiele agencji oferuje tę usługę, a bez niej prowadzenie kont społecznościowych nie ma sensu.
Jak wybrać agencję do prowadzenia Facebooka i Instagrama? Najlepiej wybrać taką agencję, która zaproponuje cenę podstawową za content i bieżącą obsługę oraz osobno zagwarantuje określone wyniki, np. 20 000 odsłon fanpage'a miesięcznie, 300 polubień pod postami, minimum 50 komentarzy w skali miesiąca, 100 konwersji.
Przeciętna cena za PR i content to 1000 - 1500 zł oraz osobno płaci się agencji digitalowej za promocję postów plus należy przeznaczyć minimum 700 zł na reklamę.
Jak robić promocje w Business Manager Facebook?
Co to jest influence marketing i kogo zatrudnić żeby sprzedawać? Najlepszych infduencerów w Polsce znajdziecie tutaj: ranking influencerów Polska
Co to jest omnichanel?
Jak zaplanować media społecznościowe, żeby trafiały do Twoich klientów?
Po co właściwie jest Facebook, Instagram, YouTube i LinkedIn? Dlaczego media społecznościowe nazywa się mediami? Dlaczego podchodzą pod PR? Co to są właściwie media?
Czy Facebook sprzedaje?
-50%
Zamów usługę prowadzenia mediów społecznościowych w cenie 50% przez pierwsze trzy miesiące. W cenie strategia komunikacji dedykowana do Twoich potrzeb, prowadzenie konta, reklamy z Business Managera oraz szczegółowy raport.. Płacisz tylko za efekt
DOŚWIADCZENIE DUŻEJ AGENCJI +
SZCZEGÓLNA DBAŁOŚĆ O POTRZEBY KLIENTA CHARAKTERYSTYCZNA DLA MAŁEJ AGENCJI
Wszystkie usługi, jakich potrzebuje Twoja firma, realizowane są przez jeden podmiot. Zlecasz nam branding, projektowanie graficzne, tworzenie treści, contentu, działań promocyjnych, drukowanie, promocję online, tworzenie stron internetowych. Masz jedną dedykowaną firmę, która robi dla Ciebie wszystko.